پروژه هاپروژه های راه و ترابریراه سازی و تونلاحداث قطعه اول و دوم محور قزوین – الموت - تنکابن
احداث قطعه اول و دوم محور قزوین – الموت - تنکابن


Enter Title

احداث قطعه اول و دوم محور قزوین – الموت - تنکابن

محل اجرا: استان قزوین

کارفرما: وزارت راه و شهرسازی - شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور

مشاور: مهندسین مشاور بهین تردد پارس

هدف از اجرای طرح:

با احداث پروژه قزوين - الموت - تنكابن ترافيك استان‌هاي غرب، شمال‌ غرب و مركزي كشور از طريق اين جاده به شهرهاي شمالي كشور توزيع شده است و علاوه بر توزيع ترافيك، كاهش چشمگيري در زمان مصرف سوخت در پي خواهد داشت. احداث اين پروژه در حمل و نقل مواد اوليه، نیروي انساني و محصولات كشاورزي براي منطقه كه داراي ظرفيت بالايی در كشاورزي، صنعت و گردشگري هستند، نقش بسزايي خواهد داشت و با توجه به اينكه منطقه الموت با داشتن بیش از 90 روستا از داشتن راه اصلي مناسب برخوردار نیست با احداث محور فوق مشكل منطقه الموت نيز مرتفع مي‌شود. با احداث این طرح، مسیر قزوین به مازندران 180 کیلومتر کوتاهتر خواهد شد.

اتصال مناطق صعب‌العبور از جمله الموت غربی و شرقی به یک محور اصلی و راه استاندارد، از دیگر مزایای احداث این جاده به حساب می آید. کاهش ترافیک، صرفه‌جویی در سوخت، کاهش طول مسیر، رونق گردشگری از جمله اهداف مهم این طرح می باشند.

مشخصات پروژه:

جاده قزوین - الموت - تنکابن با ۱۴۸ کیلومتر طول، استان‌های قزوین و مازندران را به یکدیگر متصل می‌کند که از این مقدار ۹۴ کیلومتر در استان قزوین واقع شده است. طول كلي قطعه های یک و دو حدود 40 كيلومتر بوده و اين مسیر در استان قزوین قرار داشته و از نوع راه اصلی درجه یک می باشد و بصورت تقریبی شمالی - جنوبی از انتهای قطعه الف-1 بعنوان کیلومتر 000+0 آغاز شده و به کیلومتر 000+40 ختم می گردد. عرض راه 11 متر، تعداد خط عبور 2 خط، حجم خاکبرداری و خاکریزی 1/200/000 مترمکعب، آسفالت 135/000 تن، زیراساس و اساس 140/000 مترمکعب می باشد.

MdidGalleryPro







آدرس:
تهران، بزرگراه صدر، خروجی منظریه، خ شهید عرفاتی، پلاک 46

تلفن:

22593380(21)98+

فکس:

22593676(21)98+


ایمیل:
info@parsgarma.com

Copyright 2021, All Rights Reserved
123movies