معرفیشرکت های زیر مجموعه
شرکت های زیر مجموعه


شركت عمراني و صنعتي پارس گرما به جهت افزايش توان مهندسي خود اقدام به ايجاد شركت‌هاي فرعي بنام‌هاي:

توسعه صنعتي فن‌آوران پارسيان عمراني و صنعتي پارس بناي صدر - پارسيان سازه ايرانيان مبین  فولاد آلیاژی اصفهان  نموده است.

 

شركت عمرانی و صنعتی پارس گرما

 
فن آوران پارسیان
 

پارس بنای صدر

 

پارسيان سازه

 
فولاد آلياژی اصفهان

 

در ادامه مشخصات کلی هریک از این شرکتها ذکر میگردد:

شـــرح

عمرانی و صنعتی پارس گرما

تاریخ تاسیس

تاسيس اوليه درسال 1339 بنام ديبا و تغيير نام در سال 1343 به شركت صنعتي كالري و تغييرنهايي در سال 1373 بنام شركت عمراني صنعتي پارس گرما

موضوع فعالیت

1- كليه زمينه هاي طراحي و اجراي پروژه هاي عمراني، توليدي و معدني و تامين مواد، ماشين آلات، ابزارآلات، قطعات مورد نياز مربوطه از منابع داخلي و خارجي.

2- مشاركت در ساير شركتهاي جديد و يا تعهد سهام آنها و يا خريد و يا تعهد سهام شركتهاي موجود .

3- بطور كلي شركت مي تواند به كليه عمليات و معاملات مالي و تجاري و صنعتي كه بطور مستقيم و يا غيرمستقيم به تمام يا هر يك از موضوعات مشروحه فوق مربوط باشد مبادرت نمايد.

سرمایه

500 میلیارد ریال

 

 

شـــرح

توسعه طرح های صنعتی فن آوران پارسیان

تاریخ تاسیس

1381

موضوع فعالیت

1- گروه طرح و ساخت (دیزاین بیلد) شامل روش های مهندسی، تدارک، ساخت و نصب (EPC) و مهندسی، تدارک، ساخت و نصب، تأمین مالی (EPCF) و همچنین مدیریت اجرا (MC) پروژه های صنعتی و خدماتی.

2- گروه ساخت، بهره برداری و انتقال (BOT) شامل کلیه روش های زیرمجموعه این گروه در پروژه های صنعتی و خدماتی از جمله تفکیک و پردازش پسماند و انجام خدمات شهری و موسسات عمومی غیردولتی.

3- اخذ دانش فنی و تکنولوژی، انجام طراحی و مهندسی پایه (BASIC) و تفصیلی (DETAIL)، تدارک و ساخت و نصب قطعات منفصله، تجهیزات و ماشین آلات صنعتی.

4- تحقیق و پژوهش، طراحی، ساخت، نمونه سازی و تولید قطعات و مجموعه های صنعتی.

5- تأمین اعتبار و سرمایه گذاری از طریق روشهای مختلف جهت تحقق موارد فوق در اجرای پروژه ها از طریق خطوط اعتباری داخلی و بین المللی.

6- انجام فعالیت های عمومی مرتبط و مورد نیاز جهت تحقق موضوع شرکت اعم از صادرات، واردات، اخذ وام و اعتبار و اخذ نمایندگی شرکتها درراستای انجام فعایت های پروژه های در دست اجرا.

7- ارائه خدمات بازرسی فنی و صدور گواهینامه بازرسی فنی و صدور گواهینامه بازرسی در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی، صنایع پالایشگاهی، صنایع معدنی و صنعت آب پس از اخذ مجوزهای لازم از مراجع ذیصلاح.

8- امور پیمانکاری مربوط به تأسیسات سرچاهی و خطوط لوله جریانی، فرآوری نفت و گاز و کارخانه های گاز و گاز مایع و تزریق گاز و آب، پالایشگاه های نفت و گاز و کارخانه های پتروشیمی، خطوط انتقال نفت و گاز، تلمبه خانه های نفت و ایستگاههای تقویت فشار گاز

9- امور پیمانکاری مربوط به تأسیسات و تجهیزات صنایع غذایی، تبدیلی، سلولوزی

10- کانه آرایی، فرآوری، متالوژی استخراجی، تبدیل مواد خام و تولید در صنایع پتروشیمی، شیمیایی، کانی غیرفلزی، صنایع سنگین، معدنی، صنایع فلزی

11- سازه های صنعتی، تجهیزات هیدرومکانیک، کارخانجات ابزارآلات و ماشین ها، تأسیسات صنعتی جانبی، تجهیزات

12- بهینه سازی مصرف انرژی، اتوماسیون صنعتی شامل کنترل ابزار دقیق مانیتورینگ میترینگ

13- انجام کلیه مراحل مطالعات و طراحی و نظارت شامل مطالعات مقدماتی فنی و توجیه اقتصادی طرحهای صنعتی و تولیدی، مطالعات ظرفیت و میزان تولید، انتخاب تکنولوژی طراحی خط تولید، تعیین مشخصات ماشین آلات، تهیه طرح استقرار ماشین آلات و انتخاب قطعی ماشین آلات اصلی و فرعی

14- امور پیمانکاری مربوط به خطوط انتقال آب، نفت و گاز (شبکه گازرسانی، تأسیسات مکانیکی و هیدرومکانیکی، سیستم های سردکننده ساختمان، تأسیسات و تجهیزات ساختمان) آب، گاز، برق و فاضلاب (تأسیسات و تجهیزات تصفیه خانه های آب و فاضلاب

سیستم های ارتباطی، شبکه های رایانه ای

15- ماسه پاشی (سندپلاست)، حفاظت کاتودی، پوشش (لاینینگ)، ایستگاه های پمپاژ آب و فاضلاب کوچک

16- امور پیمانکاری مربوط به تولید، توزیع و انتقال نیرو اعم از نیروگاهها، شبکه های برق و تأسیسات برقی، پستهای توزیع و الکترونیک عام و خاص

17- امور پیمانکاری مربوط به ساخت ساختمان ها و ابنیه سازه های ساختمانی

18- انجام مطالعات و تهیه طرح های مقدماتی، مرحله اول و دوم مدیریت مصرف انرژی

19- نظارت بر اجرای کلیه واحدها و مجموعه های مسکونی، ساختمان های تجاری و اداری، صنعتی و کارخانه ها، مراکز مخابراتی، پستی مکانیزه و ساختمان های مربوط به خدمات شهری.

سرمایه

200 میلیارد ریال

سهامداران

100 درصد پارس گرما

 


شـــرح

عمرانی و صنعتی پارس بنای صدر

تاریخ تاسیس

1382

موضوع فعالیت

1- طراحی و اجرای کلیه پروژه های عمرانی و صنعتی و تاسیساتی.

2- اجرای اسکله های دریایی و شمع کوبی .

3- خرید و فروش انواع مواد و مصالح ساختمانی و تاسیساتی و صنعتی و ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین.

4- واردات و صادرات انواع ماشین آلات و مصالح تولید و کلیه کالاهای تجاری بازرگانی.

5- انجام طراحي و خدمات مهندسي كليه فعاليتهاي مربوط به استخراج معادن .

6- انجام عمليات آتشكاري و آتشبازي معادن و فعاليتهاي مرتبط با آنها .

سرمایه

20 میلیارد ریال

سهامداران

100 درصد پارس گرما

   

 

شـــرح

صنعتي پارسيان سازه ايرانيان مبين

تاریخ تاسیس

28/03/1391

موضوع فعالیت

1- طراحي و اجرا، تامين، ساخت و نصب و راه اندازي واحدهاي صنعتي از جمله تجهيزات صنايع نفت، گاز، پتروشيمي، صنايع معدني، فولادسازي و نيروگاهي و همچنين خطوط انتقال نفت و گاز و آب بصورت EPC و EPCF (مهندسي اجرا اصولي و تفضيلي تداركات و اجرا) در داخل و خارج از كشور

2- طراحي، ساخت، تامين، نصب و راه اندازي انواع مخازن كروي، مخازن ذخيره، مخازن تحت فشار، مبدلهاي حرارتي، انواع كوره ها و ساير تجهيزات مشابه و همچنين توليد قطعات آهنگري، ماشينكاري و ريخته گري.

3- ارائه خدمات مشاوره صنعتي و مديريتي، انجام خدمات مهندسی و صدور آن، انجام خدمات مدیریت پیمان پروژه هاي صنعتي و عمراني در داخل و خارج از كشور.

4- مشاركت و سرمايه گذاري با كليه افراد حقيقي و حقوقي مرتبط با موضوع فعاليت هاي شركت در داخل و خارج از كشور.

5- اخذ نمايندگي از شركتهاي ديگر و واردات و صادرات كليه كالاهاي مجاز بازرگاني.

6- ارائه خدمات در زمینه های طراحی ساخت تولید صنعتی و مونتاژ و توزیع انواع خودرو و قطعات سبک و سنگین سفارشی و ویژه اعم از ماشین آلات راهسازی و شنی دار و چرخ دار و قالب ها و ابزار آلات صنعتی مربوطه.

7- ارائه خدمات در زمینه های طراحی و ساخت تولید صنعتی و مونتاژ و توزیع و بازسازی انواع واگن مسافری باری تله چک و غیره و قالب ها و ابزارآلات صنعتی مربوطه طراحی و ساخت و تولید صنعتی و مونتاژ و توزیع و خدمات خرید و فروش انواع تایر و قطعات لاستیکی صنعتی قالب ها و ابزارآلات صنعتی مربوطه

8- طراحی و ساخت و تولید صنعتی و مونتاژ و توزیع و خدمات خرید و فروش و بازسازی انواع شیرهای توپی انواع کمپرسورهای تقلیل و افزایش فشار مورد مصرف در حوزه نفت و گاز و پتروشیمی قالب ها ابزارآلات صنعتی مربوطه در صورت ضرورت قانونی انجام موضوعات فوق پس از اخذ مجوزهای لازم.

سرمایه

10 ميليارد ريال

سهامداران

98 درصد پارس گرما و 1 درصد شركت فن آوران پارسيان و 1 درصد شركت پارس بناي صدر

 


شـــرح

شرکت فولاد آلیاژی اصفهان

تاریخ تاسیس

24/2/91

موضوع فعالیت

تاسیس، تشکیل، بهره برداری، توسعه، نگهداری، اداره کارخانجات، تاسیس و کلیه وسایلی که برای تهیه و تولید انواع فرآورده های فولاد آلیاژی و مخصوص به کار می روند. عملیات ذوب، تصفیه، ریخته گری (قطعات و شمش)، آهنگری (با قالب باز و بسته)، نورد (سرد و گرم)، ماشینکاری، مونتاژ و هر عملی که مرتبط با تولید فرآورده های فولاد آلیاژی و آلیاژهای مخصوص باشد، مشارکت در سایر واحدهای صنعتی مرتبط با موضوع فعالیت های شرکت، کلیه عملیات بازرگانی اعم از واردات و صادرات کلیه ماشین آلات، تجهیزات، ابزار، ادوات، قطعات یدکی و مواد اولیه (فلزی، غیرفلزی و شیمیایی) محصولات و فرآورده های تولیدی و وسایل مهندسی و آزمایشگاهی و سایر اشیاء و کالاهای مورد نیاز و همچنین صدور انواع خدمات فنی و مهندسی و فرآورده های شرکت به کشورهای خارجی، ارائه کلیه خدمات مشاوره ای مرتبط، فنی و مهندسی اعم از تهیه و تأمین ماشین آلات و تجهیزات جهت ایجاد کارخانجات، نصب و راه اندازی انواع ماشین آلات و تجهیزات صنعتی مرتبط و صدور انواع خدمات فنی و مهندسی و اجرایی و ایجاد شعب و نمایندگی در داخل و خارج از کشور. فعالیت اصلی شرکت طی سال مورد گزارش تولید فولادهای آلیاژی بوده است.

سرمایه

10 میلیارد ریال

سهامداران

100 درصد پارس گرما

 

 







آدرس:
تهران، بزرگراه صدر، خروجی منظریه، خ شهید عرفاتی، پلاک 46

تلفن:

22593380(21)98+

فکس:

22593676(21)98+


ایمیل:
info@parsgarma.com

Copyright 2021, All Rights Reserved
123movies